100.nl, Merkversterking

Welkom 2019! Onze eerste volle werkweek zit er weer op. Samen bouwen we ook dit jaar weer aan mooie merken. Voordat we onze plannen voor het komend jaar bespreken, blikken we kort terug op vorig jaar.

Een terugblik op 2018

2018 was een goed jaar. Een jaar waarin we mooie samenwerkingen zijn aangegaan en waardevolle merken hebben kunnen neerzetten.

100 sports en outdoor

Een sportief en avontuurlijk jaar voor 100. Met projecten uit de branche sport en outdoor, waaronder Tonke. De bouw van de configurator voor Tonke afgelopen zomer was een waar avontuur. De beleving van een reis in eigen voertuig. Het leven ‘on the road’ waarin de mens als geboren reiziger centraal staat. Intens genieten van samen reizen. Deze droom werd werkelijkheid door de introductie van de online configurator, waarmee de ultieme camper zelf samengesteld kan worden. We werkten daarnaast samen met verschillende merken in de fietsbranche, waaronder de rebranding van Jan Janssen, en de profilering van Fons Bikes. Sportieve merken die ons speelse karakter onderstreept!

100 shifts

We hebben onszelf ook uitgedaagd met het uitgeven van de allereerste editie van het Brandshift Magazine. In dit magazine blikken we vooruit op wat gaat komen. We vinden het belangrijk om deze ontwikkelingen op de voet te volgen, zodat we écht waarde kunnen toevoegen. We zien de wereld om ons heen veranderen, jouw organisatie verandert en jouw klant verandert. Bij 100 spelen we in op deze maatschappelijke veranderingen om jouw merk of organisatie sterker te maken en gerichter te communiceren met jouw doelgroep.

Wat gaat het jaar 2019 ons brengen?

Of, verlaten? We hebben er dubbele gevoelens over. We starten 2019 met het vertrek van onze waardevolle collega Ad, die zich afgelopen jaren heeft ingezet voor 100. We verwelkomen daarnaast een nieuwe collega.

100 design trends

We deden in een blog vorig jaar al uitspraak over enkele design trends voor 2019. We gaan ons meer richten op inhoudelijk visuele content met authentieke merk visuals. Mobiel ontwerp wordt steeds belangrijker, mobiele aanwezigheid is nodig om relevant te blijven. Een ontwerp begint bij de identificatie van de gebruiker op mobiel. Daarnaast staat beleving meer en meer centraal. De creatie van een Passion Brand, daar zetten wij ons als actieve merkbouwers voor in. Merken worden ware lifestyle partners.

We gaan verder bouwen aan mooie merken, waaronder Pure32 en meer.

Waarmee kunnen wij jou van dienst zijn? Bekijk onze werkwijze.

100 creative studio merkversterking.

 

Terug naar Blog overzicht