rebranding, herprofileringJan Janssen

De eerste Nederlandse tourwinnaar Jan Janssen zelf, is één van de laatste zelfstandige fietsenmerken in Nederland. 100 deed de gehele rebranding, corporate identity en alle on- en offline communicatie voor dit klassieke racefietsenmerk.

done.
  • Merkanalyse
  • On- en offline communicatie
  • Website met configurator
  • Socialstrategie

approach.

een rijke wielerhistorie

Jan Jansen staat bekend om zijn eigenzinnige uitspraken. Dit heeft de basis gevormd van de rebranding. Wielrennen gaat immers over heroïsche verhalen, emotie en beleving.

Niet lullen maar poetsen, dat past perfect bij ons merk. 100 gaf strategisch advies en overtuigde ons op online te gaan verkopen.

Piere Janssen

media.

online en offline 50 jarig bestaan.

De nieuwe identiteit is zowel online als offline geheel doorgevoerd voor Jan Jansen. Een online configurator op de website is daar onderdeel van; een Jan Janssen fiets zelfs online bestellen. De corperate identity wordt ondersteund met lifestyle producten en promotiemiddelen zoals: bidons, fietskleding en brochures. Naast de realisatie was 100 verantwoordelijk voor de strategische keuze in het aanbod van de fietsen.

results.

Jan Jansen vol in het nieuws, eerste week 6 fietsen online verkocht. Mooiste fiets van de bikemotion 2018!