Deze start-up zet de fietsende vrouw centraal. Fons maakt semi-custom racefietsen voor vrouwen. Wij hielpen dit mooie merk met strategische keuzes en een corporate identity die hun missie onderstreept.
Hoe ben je onderscheidend in de fietswereld? Deze vraag stelden we onszelf toen ons gevraagd werd om een nieuw fietsmerk op de markt te ontwikkelen.
Na een uitgebreid doelgroep- en marktonderzoek, is ervoor gekozen om de focus van het merk te richten op vrouwen. Iedere vrouw is uniek en nu haar fiets ook.
Het nieuwe merk komt tot leven op alle social media platforms van Fons bikes. De website is voorzien van een online configurator en een lifestyle blog. De corperate identity wordt ondersteund met lifestyle producten en promotiemiddelen zoals: bidons, beachflags en brochures. Naast de realisatie is 100 verantwoordelijk voor de strategische keuze en brand shifts bij van dit mooie merk.
Een trouwe aanhang online en offline fans en publicaties in bladen in binnen en buitenland.
Benieuwd wat wij voor jouw merk of organisatie kunnen betekenen? Neem dan contact op met: Coen van den Broek via coen@100.nl
Als je je aanmeldt voor onze nieuwsbrief, ontvang je meer
informatie over alles wat ons inspireert en ons vlinders in de buik geeft.