Fons bikes
Empowering Women: 100 ontwikkelde de merkprofilering, corporate identity en alle on- en offline communicatie voor dit nieuwe racefietsenmerk volledig gericht op vrouwen.
Empowering Women: 100 ontwikkelde de merkprofilering, corporate identity en alle on- en offline communicatie voor dit nieuwe racefietsenmerk volledig gericht op vrouwen.
Merkanalyse
Doelgroeponderzoek, concepttest, marktonderzoek, styling en social planning.
Productontwikkeling
Racefiets voor vrouwen
On- en offline communicatie
Huisstijl, brochures, advertenties. Communicatie digitaal: website, advertenties en uitingen social media.
Fotografie
Sfeer- en productfotografie
Website met configurator
fons-bikes.com
Als je je aanmeldt voor onze nieuwsbrief, ontvang je meer informatie over alles wat ons inspireert en ons vlinders in de buik geeft. Je krijgt meteen ons nieuwste brandshift magazine van dit seizoen. Hierin vind je de nieuwste ontwikkelingen en kansen voor jouw merk of organisatie.