100.nl, Merkversterking
identiteit en strategie voor pure32

Pure32 is een padel merk van Nederlandse bodem, begonnen vanuit passie voor padel in 2018. Zij geloven in de perfecte game afgestemd op de behoefte van de speler. De rackets zijn dus hun zelf ontwikkeld en afgewerkt in een strak design, een statement op het veld. Wij hielpen dit mooie merk met strategische keuzes en een corporate identity die hun missie onderstreept.

done.
  • Merkanalyse
  • On- en offline communicatie
  • Fotografie
  • Socialstrategie
  • Productontwikkeling

approach.

get ready!

Padel is een unieke sport met unieke spelers! Hoe ben je onderscheidend in de padelwereld? Pure32 staat voor de perfecte game afgestemd op de behoefte van de speler. Deze visie vormt de basis van de merkprofilering. 

 

Pure 32, True Padel.

media.

Het nieuwe merk komt tot leven op alle social media platforms van Pure32. De corperate identity wordt ondersteund met lifestyle producten en promotiemiddelen zoals: bidons, beachflags en brochures. Naast de realisatie is 100 verantwoordelijk voor de strategische keuze en brand shifts bij van dit mooie merk.

results.

in 5 maanden van visie naar livegang en sales