100.nl, Merkversterking
tuingemak binnen handbereik van de consumentsoluvert

Er gaat niets boven de natuurlijke smaak van eigen gekweekte groenten en fruit. Voor Soluvert ontwikkelden we een concept waardoor tuinieren in eigen tuin makkelijk en toegankelijk wordt.

done.
  • Merkanalyse
  • On- en offline communicatie
  • Fotografie
  • Socialstrategie

approach.

tuingemak

Hoe sluit het product beter aan bij de wensen van de consument? Uit markt- en doelgroeponderzoek bleek dat er een behoefte was aan meer begeleiding bij de toepassing van de producten. Soluvert maakt tuinieren makkelijk en toegankelijk voor iedereen.

media.

De kluswijzers op de website begeleiden de consument in klusjes in de tuin. Stapsgewijs wordt een heldere uitleg gegeven over de producten en de toepassingen. In combinatie met onze content creatie dienst, newcon, zorgen we iedere maand voor een inspiratie impuls middels actuele fotografie, merkwaardige content en animatie. De berichten op de website zijn inspirerend door middel van een actuele moestuinkalender en prikkelende tips en tricks in de vorm van blogberichten en social content.

results.

free publicity

Structureel meer aanvragen voor verkooppunten en een toename in social fans. Ook de media weet Soluvert inmiddels goed te vinden, wat regelmatig een dosis free publicity oplevert.